Кешегі ойында «Реалдан»  «реално» ойын күткенмін. Мауриньо  менің сенімімді ақтамады. Группаласым Нұршапағат «Реал алға,Барселона фуу» деп ұран тастап, оған қосылып мен желпініп, кәдімгідей жанкүйер болып,ұйқыңды қиып түннің бір уағына дейін көргенде бақандай екі гол жіберіп алғанын айтсаңшы. 1 тайм тартысты өтті. Бірде Марсело сол қапталдан суырылып шығып, «Барселона» қорғаушыларын тықсырса, Роналду мен Арбелоада шабуылдағанның ырымын жасап қойып ғана жүрді. Ал Испания біріншілігінде 31 гол соғып, екі доп артықшылықпен Роналдудан алда келе жатқан Месси өзінің еншісіне тағы екі доп жазды. Кешегі кубокта кеткен еселері бар, «Барсалықтар» әбден ашуға мініп ойнады екінші таймда. Тіпті, бірінші таймда Арбелоа мен Алвеш, Серхио Рамос пен Афеллайлар жаға жыртыспаса да, кәдімгідей текетіресіп қалғанын да байқадық. Иә,мұндай көріністер өте жиі қайталанды.

Мен енді Ерлан мен Ақырыс немесе «Аламандықтар» секілді бүге-шігесіне дейін талдап, жілігін шағып,майын ішіп жаза алмаймын. Мүмкіндігімше өз ойымды, «Реалдын» ұтылғанына өкініш білдіріп жатқаным ғой. Әрі өзім ойынды аяғына дейін де көрген жоқпын. «Таразының» мәтінін жазып,Астанага жіберемін деп түнгі 2-ге дейін жұмыста отырдым да,ойынның 60 минутына дейін көруге шамам жетті. Қарымта ойында қарсылық күтеміз.Уайымдама,Шапагат:)